Rabu, 12 Januari 2011

ku mengharapkan CINTA SEMPURNA !

'' jangan mengharap ! tapi usaha lah ! '' ayat yg salu aku dengar ! but look , kite kene jgak berhrap after kita da berusaha kan ?? okeyh .
but my story , CINTA SEMPURNA means that sepasang KEKASIH yg idup dengan bahagia tanpa ada ada sebarang KESUKARAN dalam phubungan mereka . mmg nmpak complicated , but mmg aku mgharapkan mende tu ! siyes ! bukan aku ta penah dapat , just aku ta dpt rase KESELURUHAN CINTA SEMPURNA tu .maybe aku tamak kan CINTA SEMPURNA , tpi bagi aku tapelah kite tamakkan mende yg baek n berguna ! so , i really hope that i get the CINTA SEMPURNA !!! rite now , sorry to say , aku blom smpai tahap cinta yg sebetulnya selagi ade kehadiran orang 'ketiga' ! u know what i mean sayang .. our relationship mmg bagus n sangat happy !!! tp lagi happy klau orang 'ketiga' tu tiade dalam phubungan kite . percayalah ! CINTA SEMPURNA tak dpt diucap dengan kata-kata , tak dpt didengar melalui telinga , tak dapat disentuh dengan tangan tapi hanya dapat DITERJEMAHKAN MELALUI HATI KE HATI ! macam mane tu ??? klau nak rase bagaimana CINTA SEMPURNA , cintailah kekasih anda sebagaimana anda mencintai diri sendiri . CINTA SEMPURNA : i wait for u !!

xoxo-capix siBUDAK BLOGGER

Tiada ulasan:

Catat Ulasan