Selasa, 11 Januari 2011

11/1/2011 , my first blog has BORN !! :)))

yesss ! bismillahirrahmannirrahim !
my first blog has born ! oklah kan , i'm move new step of IT world ! wahhhhhhh ... :D
now , aku mjadi BLOGGER BOYlah now kan slaen FACEBOOK BOY ! hahaha , ta kesalah asalkan kite ta misuse mende-mende nie kan . thanx to FATIN NASIHAH !!!!!! spe die nie ?? hah ! nnti aku cter in my next post k . just wait and see lah ,
haha . so now kne slalu updte blog nie lah so orang ta boring when reading this blog kan . for me , bloggING is to express our feelings through writing , rite ?? yeesssss , that's my opinion about bloggING !
'' capix siBUDAK BLOGGER ! '' name tu ade secret meaning sbnarnye . tapelah , biar aku sorg je yg taw . so , see u in my next post ! :))

xoxo-capix siBUDAK BLOGGER

Tiada ulasan:

Catat Ulasan