Rabu, 13 April 2011

kapel , BREAK , then kapel balik ??

''hanya Allah yg tahu mcm ane perasaan aku skang''
ayat nielah aku salu gune bile aku ade msalah . tak kirelah masalah sebesar GAJAH ke , sekecil KUMAN ke aku tetap gune ayt tu . back to my TITLE atas tu , kapel , BREAK , then kapel balik ?? erghhh , sounds like weird kan ?? **not eveyone** tp for me , mmg PELIK ! maybe aku ta rase lagi kan that's why aku ckp camtu . yeahhhhhh , kekadang tfikir jgak taw , ''macam anelah klau aku bda break dgn die tp ttbe nak kapel alek dgn die , boleh ke die terima aku ? boleh ke dia percaye aku ? boleh ke die kekal dgn aku selamanya ? boleh ke ? boleh ke ??'' ... life's HARD ! life's HARD klau kite ta pndai uruskan LIFE kite kan ? LIKE ME ! ehhhhhh !! bile nie nak idup tenang ??????? MATI ? ouhhhhh , mmglah mati bole idup tenang , itupown klau KAU BANYAK PAHALA kan .. tp sebakul dosa kau ?? hahaha , merana lah !!! excelly aku ade lagu nie (lyrics and song by myself ok!) for tittle aku tu . tajuk lagu die , ''Cinta Tidak Semestinya Memiliki'' . HAHA ! tajuk die mmg agk panjang and susah nak fham kan ?? tp for those who can understand that , mesti die pernah rase ape yg aku rase . alaaahhh , nak tgok lirik die ke ?? lirik nie kau CREATE lepas je aku BREAK dgn dia . epalsaye . siyesly NO CIPLAK lagu org or NO CIPLAK lirik org , made by myself . lirik nie ade kene mgene jgaklah dgn kitorunk punye relationship . lagu nuie sedap klau dgn gitar akustik skali , perghhhhhhhhh !! menekan sanubari ! :D heheheheeee ... ok2 !! aku tnjuk k. 
KHAS UTK READERS capix siBUDAKBLOGGER !! :)

Cinta Tidak Semestinya Memiliki -syaf

aku gembira , bila kita bersama .
aku gembira , bila kita berdua .
aku gembira , bila kau kata cinta
seperti aku membenarkannya .

namun kau janganlah cepat mencinta ,
mencinta dengan sepenuh jiwa ,
kerna ku memang jatuh cinta ,
dengan mu wahai si pemuja .

ohhh ..
akhirnya kita berpisah , di tengah lautan cinta ,
aku yg bersalah padamu jua .....

(korus)
cinta ..
tidak seharusya memiliki ,
cukuplah sekadar luahan hati ,
yg ikhlas sepenuh hati ,
kau dan aku mungkin lagi dpt bersama ,
di masa kita bertemu cinta benar ,
cinta tidak mesti memiliki .............

**mungkinkah bersatu kembali ? doa dan harapan menjadi penanda**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan