Rabu, 19 Januari 2011

course ! course ! course !

borang prmohonan ku IPTA suda ku isi . huhu , korunk da isi lom ?? baek pegi isi skang walaupun expired date die lmbat ag tapi lagi BAGUS isi awal2 kan . so , taklah menggelabah nanti . ermmm , so ! aku da mohon ke Universiti Teknologi Mara ! huhu , nie pown atas keputusan aku sdiri AND perbincangan dengan FAMILY aku . haha , xcelly aku pown mmg nak msok UITM nie kan sbb banyak course kat c2 yg suitable dgn aku . hahahahaha , UITM nie pown sbnarnye kan ,,,,,, MY APPLE pown amek UITM jgak !!!! hahahaahahahaha , :) agak penig gaklah nak pkirkan course ape yg sepatutnye aku amek ! sbb nie berkenaan dengan MY FUTURE kan ! so kene pkir sedalam-dalamnye ! ermmmm , xcelly aku nie ade gak brangan-angan nak jadi SINGER ! haha , tkjut kan ??? but , i'm siyes taw !! tapi cam my parent cam ta bagi je sbb arytu kan ade ade lah ckp kan , saje je gurau2 kan , aku ckplah aku nak masok course musik ! ! ayah aku mcam ''haishhhhhh !'' ==' so , aku pown da tawlah ape mksudnye kan .. tapelah , mungkin next time jelah aku nak jadi PENYANYI . so , nie antara COURSE yang aku amek ! arap2 , aku akan jadi yang aku impikan k , :)

                                           PUBLIC RESOURCES
                                                       
              
BUSSINESS MANAGEMENT
                                                     

MASS COMMUNICATION

ACCOUNTACY

4 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. memanglah ! tapi kan dip , ayah mcm x BAGI je taw !! BENGANGGG !! saye nak jadi PENYANYI !!!!

    BalasPadam
  3. haha:) capix.. music best la:) haha..
    cube slowtalk baik-baik.. ok kot!

    BalasPadam
  4. errmmmm , okeyh2 ! wish me luck okeyh dip ! :D

    BalasPadam